a
a
تهران- تهران نو - خیابان دماوند- ایستگاه فرودگاه- جنب قنادی سيروك- ساختمان ١١١٤- طبقه دوم- واحد ۶ - کدپستی: 46346-17316
02177597603 , 09120046045
info@Succour.ir

دیکشنری تخصصی

جابجو ساكور

آکادمی ساكور

نسخه Android

نسخه IOS

حساب کاربری

فهرست
logo-samandehi

نسيم عشقی

مدرس دانشگاه
زن
دکترای تخصصی|کارافرینی فناوری
تدوین BMC (بوم مدل کسب و کار) / تحلیل سوآت (ماتریس SWOT) / تدوین MP (طرح بازاریابی) / تجزیه و تحلیل رقبا / تدوین BLC (بوم ناب کسب و کار) / تدوین BP (طرح تجاری/طرح توجیهی) /
ایران-قزوین-قزوین
مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMN) / هوش تجاری (BI) / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) / مدیریت استراتژی / تجارت الکترونیک / خلاقیت و نوآوری / بوم كسب و كار (BMC) / مزیت رقابتی / توسعه کسب و کار / شبکه‌های اجتماعی / واردات و صادرات / کارآفرینی / طرح تجارى/طرح توجيهى (BP) / مدیریت بازار (بازاریابی، بازارسازی و ...) /
بیوگرافی

متولد سال یکهزار و سیصد و شصت و هفت


مدارج علمی :

  • کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه جهاد دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش بازاریابی و صادرات
  • دکترای تخصصی کارآفرینی فناوری


سوابق آموزشی و پژوهشی :

  1. مدرس دانشگاه در دروس: کارآفرینی، فناوری و مدیریت
  2. مشاور پروژه های: کارآفرینی و کسب و کار، استراتژی های بازاریابی و طرح تجاری  در مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین      


مقالات منتشرشده :

  1. بررسی تاثیر عوامل موثر بر سازمان در بازار با استفاده از تاپسیس فازی (ISI)
  2. بررسی تاثیر نام و نشان تجاری، روابط بین شخصی و میل به منحصر به فرد بودن بر قصد خرید محصولات لوکس (ISC)
  3. بررسی ابعاد میل به منحصر به فرد بودن بر قصد خرید محصولات لوکس (ISC)
  4. تاثیرات قابلیت فناوری اطلاعات، نوآوری فرآیند خدمات و نقش میانجی خدمات مشتریان بر عملکرد سازمان - کنفرانس بین المللی مدیریت
  5. رابطه کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای (مورد کاوی: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش) - کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
  6. بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه (ISC)
  7. بررسی تاثیر ابعاد آینده نگاری سازمانی بر قابلیت نوآوری سازمانها (علمی پژوهشی)
  8. بررسی نقش هوش تجاری در کارآفرینی سازمان - کنفرانس بین المللی دانشگاه شهید بهشتی
  9. بررسی نقش کارآفرینان در شناسایی مزیت رقابتی حاصل از فناوری اطلاعات - کنفرانس بین المللی دانشگاه شهید بهشتی

مشاوره آماری

مشاوره تجاری

مشاوره روانشناسانه

مشاوره حقوقی