a
a
ایران – تهران – خیابان انقلاب – روبروی دانشگاه تهران – خیابان فخر رازی – خیابان وحید نظری – پلاک ۶۱ – واحد A11
02166955930 , 09120046045
info@Succour.ir

نسخه Web

نسخه Android

نسخه IOS

حساب کاربری

فهرست
logo-samandehi

 

 

سوالات متداول

 

1- چگونه می‌توانم بعنوان مشاور، فعالیت و کسب درآمد کنم؟

 

تمامى دوستان عزيز صاحب نظر و فعال در حوزه‌هاى:
     •   طراحى و بهينه سازى وب و اپليكيشن
     •   آمار و تحقيقات بازار
     •   امور حقوقى، قضايى و وكالت
     •   كارآفرينى، تجارت (بازاريابى، برندينگ، تبليغات و فروش و ...) و مديريت
     •   اقتصادى، مالى، حسابدارى و مالياتى
     •   امور بيمه اى و جبران خسارت

كه تمايل به فعاليت و كسب درآمد از طريق انجام "مشاوره آنلاين" در زمينه تخصصى خود را دارند، می‌توانند با تكميل فرم عضویت نسبت به آغاز همکاری خود با سامانه هوشمند ساکور بعنوان مشاور/وکیل اقدام كنند.

 

2- نحوه محاسبه حق‌المشاوره، در سامانه هوشمند ساکور به چه صورت است؟

 

سهم مشاوران و وکلا از درآمد حاصله در بدو همكارى با سامانه هوشمند ساکور، به ميزان 60٪؜ مبلغ مشاوره است كه 40% آن به منظور تامين هزينه‌هاى نگهداری و پشتيبانى سامانه و ... كسر مي‌گردد و با افزايش امتياز كسب شده توسط مشاور (باتوجه به ميزان رضايت‌مندى از نحوه پاسخگويى مشاور و بازای هر 100 امتیاز کسب شده، 5% افزایش سهم مشاور/وکیل)، سهم مشاور بصورت تصاعدى و تا 80% افزايش خواهد يافت.

 

3- سامانه هوشمند ساکور چه نوع خدمات آنلاینی به مشتریان خود ارائه می‌کند؟

 

در حال حاضر، در سامانه هوشمند ساکور دو نوع خدمت ارائه می‌گردد:

 

الف- مشاوره آنلاین:

تا چندی پیش هرکس که به مشاوره تجاری، حقوقی، مالی و اقتصادی، بیمه، آماری و طراحی وب و اپلیکیشن نیاز داشت می‌بایست از مشاوره حضوری و قرار گرفتن نزد مشاور استفاده می‌کرد. اما امروزه روش‌های بهتری جایگزین شده است که می تواند به راحتی و در زمان کمتر و با صرف هزینه کمتر مشکلات مردم را برطرف نماید. یکی از این روش‌های جدید، استفاده ار تلفن بوده که البته می تواند مفید باشد اما روشی که سرعت مناسب تر و بهتری دارد مسلما استفاده از اینترنت است که برای تمامی افراد و تمامی سنین می تواند به راحتی در دسترس باشد.

در سامانه هوشمند ساکور؛ کاربر پس از ثبت نام، دریافت کُد تایید شماره تلفن همراه و ورود به سامانه می‌تواند سوال یا مشکل خود را از طریق بخش تعبیه شده در پروفایل خود از هریک از مشاورین فعال در آن حوزه، مطرح نماید.


ب- خدمات تخصصی آنلاین:

راه اندازی یک کسب و کار کوچک در عصر حاضر ایده‌ ی فوق ‌العاده‌ ای به نظر می رسد، اما نکته ‌ی کلیدی در این فرآیند تهیه ابزارهای موردنیاز و تحلیل‌های تخصصی در زمان شروع و یا در حین توسعه آن نظیر تدوین یک طرح کسب و کار (BP)، بوم مدل کسب و کار (BMC)، طرح بازاریابی (MP) و ... و یا انجام تحلیل رقبا و ماتریس SWOT و ... است. بیانیه ای رسمی که جنبه‌های مختلف کسب و کار، بازاری که در آن فعالیت دارید، استراتژی های بازاریابی، برندینگ، فروش، مسائل مالی مربوط به کسب و کار و کلیه ی انتظارات را به شکلی دقیق ارائه می ‌دهد.

خیلی از دوستان از من سوال می کنند که برای موفقیت در یک کسب و کار، چگونه باید طرح تجاری خود را تنظیم کنند، از چه روشی استفاده کنند، چه ابزارهایی برای تهیه طرح تجاری استفاده کنند و خلاصه این موضوع طرح تجاری شده دغدغه اصلی و درگیری ذهنی همه. تا صحبت از شروع یک کسب و کار جدید می شود، اولین سوال این است که آیا طرح تجاری آماده کردی؟

در سامانه هوشمند ساکور؛ کاربر پس از ثبت نام، دریافت کد تایید شماره تلفن همراه و ورود به سامانه می تواند با انتخاب نوع خدمت تخصصی مدنظر و از طریق بخش تعبیه شده، از مشاور/مشاوران انتخابی خود درخواست یاری در حوزه تخصصی مدنظر خود نماید.

 

4- مشاوره‌ کمی دریافت می‌کنم، علت چیست؟

 

از آنجایی‌که تنها مولفه در جذب کاربران به دفتر وکالت/مشاوره، کیفیت مشاوره شماست. اکثر کاربران نتایج چندین مشاوره را با هم مقایسه می‌نمایند و مراجعه حضوری به مشاوری که بهترین پاسخ را داده، خواهد بود. همچنین همانند دفتر وکالت/مشاوره حقیقی، موفقیت در مشاوره و کسب درامد بستگی به تعداد بازدیدکنندگان پروفایل و تعداد سوالات دریافتی شما دارد. لذا:

     •   هرچه تعداد بازدید پروفایل شما بیشتر باشد سوالات بیشتری دریافت خواهید نمود. لذا از طریق به اشتراک‌گذاری پروفایل خود در رسانه‌های اجتماعی و ...، حجم بازدید کاربران از پروفایل‌تان را افزایش دهید.

    •   پاسخ‌های غیرمستند، کاربر را قانع ننموده و باعث طرح سوالات غیرضروری و طولانی شدن مشاوره خواهد شد، لذا تلاش کنید تا پاسخ‌ها مستند به قوانین باشد. چراکه اگر پاسخها مستند به قوانین باشد، اطمینان خاطر و رضایت بیشتری در کاربر ایجاد خواهد نمود.

 

5- چگونه مشاوره‌های بیشتری دریافت نمایم؟

 

     •   کاربرانی که به سایت مراجعه می‌نمایند درصدد دریافت مشاوره آنلاین هستند لذا از دعوت کاربران به دفتر مشاوره خودداری نمایید، در غیر اینصورت مشتریان به پروفایل سایر همکاران مراجعه خواهند نمود.

     •   حرفه‌ای عمل نموده و با نحوه پاسخگویی خود به سوال کاربر، به او اطمینان دهید که در زمینه سوال مطروحه دارای تخصص بالایی هستید.

     •   فقط در مواردی که بلافاصله به سوال پاسخ دهید، موفق به دریافت حق المشاوره خواهید شد. کاربران اینترنتی به دنبال پاسخ فوری و آنلاین هستند و طولانی شدن زمان پاسخ، موجب عدم مراجعه مجدد کاربر و یا موجب مراجعه کاربران به پروفایل سایر همکاران خواهد شد.

     •   در تنظیمات پیامک، بخش مربوطه را علامت گذاری نمایید تا از طرح سوال یا پرداخت، بلافاصله مطلع شوید.

 

6- مشاوره‌های زیادی را دریافت می‌کنم ولی حق‌المشاوره‌ای پرداخت نمی‌شود، علت چیست؟

 

احتمالا کاربر همان سوال را در پروفایل دیگر مشاوران مطرح نموده و سایر مشاوران زودتر از شما پاسخ داده‌اند. معمولاً کاربران با مشاورانی که آنلاین هستند مشاوره می‌کنند تا سریعتر پاسخ بگیرند. همچنین مطالبه‌ی حق‌المشاوره بصورت کارت به کارت، موجب انصراف کاربر خواهد شد. چراکه اکثر کاربران پرداخت آنلاین را ترجیح می‌دهند.

 

7- بعنوان مشاور، چگونه بخشی از درآمد (اعتبار) خود را برداشت نمایم؟

 

تمامی تراکنش‌های سایت به حساب سامانه واریز شده و معادل وجه پرداختی، در اعتبار شما منظور می‌گردد که پس از رسیدن موجودی (اعتبار) به 100 هزار تومان، می‌توانید درخواست تسویه نمایید تا مبلغ درخواستی ظرف مدت 24 ساعت به حساب شما واریز گردد.

     • نکته 1- برای اینکه تسویه سریعتر انجام شود، حتماً شماره 16 رقمی کارت بانکی یا شماره شبا حساب خود را در قسمت مربوطه در پروفایل خود ثبت نمایید.

     • نکته 2- به منظور اطمینان از هویت درخواست‌کننده و امنیت پرداخت‌ها، واریز هرگونه وجه صرفاً به حساب بانکی خودتان مقدور است. لذا از ثبت نمودن شماره کارت بانکی و حساب بستگان خودداری فرموده و دقت نمایید که اطلاعات ثبت شده صحیح باشد.

 

8- جهت دریافت مشاوره از وکلا و مشاوران سامانه هوشمند ساکور، حتما می‌بایست سوال خود را بصورت متنی برای ایشان ارسال کنم؟

 

خیر. در سامانه هوشمند ساکور علاوه بر ارسال سوال بصورت متن (Text)، برای آن دسته از عزیزانی که توانایی طرح سوال خود در قالب نوشته و متن را ندارند؛ امکان ارسال سوال به مشاور توسط مشتری بصورت صوتی و همچنین امکان پاسخگویی مشاور بصورت صوتی به مشتریان نیز فراهم گردیده است.

 

9- آیا سامانه هوشمند ساکور برای مشتریان وفادار خود شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است؟

 

بله. سامانه هوشمند ساکور به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان عزیز خود و ارتقاء سطح مشتری مداری؛ تخفیف‌های ویژه ای برای مشتریان و همراهان وفادار خود درنظر گرفته است:

     •   اختصاص هوشمند 5% تخفیف مادام‌العمر به مشتریانی که بیش از 3 بار خرید (خدمت یا مشاوره) انجام دهند (مشتریان وفادار)
     •   اختصاص هوشمند 8% تخفیف مادام‌العمر به مشتریانی که بیش از 5 بار خرید (خدمت یا مشاوره) انجام دهند (مشتریان ویژه)

 

10- آیا سامانه هوشمند ساکور دارای مجوزهای قانونی جهت انجام فعالیت می‌باشد؟

 

بله. به منظور ایجاد اعتماد هرچه بیشتر و بهتر در شما مشتریان و مشاوران عزیز؛ مدیران سامانه هوشمند ساکور اقدام به اخذ مجوزهای قانونی تجارت الکترونیک از مراجع مربوطه شامل:

     •   مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت

     •   مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نموده‌اند.

از سوی دیگر، جهت افزایش امنیت در تبادلات اطلاعات الکترونیک و کسب تجربه‌ای خوب و مانداگار در پرداخت‌های اینترنتی؛ علاوه بر فعال نمودن گواهی پروتکل امنیتی ssl (برای فعالیت سامانه در نشانی اینترنتی https://Succour.ir) بر روی سامانه، قراردادهای همکاری با شرکت به پرداخت ملت (بانک ملت) و شرکت زرین پال به امضاء رسیده است.

 

 

مشاوره آماری

مشاوره تجاری

واژه نامه تخصصی

مشاوره حقوقی