a
a
ایران – تهران – خیابان انقلاب – روبروی دانشگاه تهران – خیابان فخر رازی – خیابان وحید نظری – پلاک ۶۱ – واحد A11
02166955930 , 09120046045
info@Succour.ir

جابجو ساكور

آكادمي ساكور

نسخه Android

نسخه IOS

حساب کاربری

فهرست
logo-samandehi

 

 

 

شرایط و قوانین سامانه هوشمند ساکور


الف- قوانین و شرایط عضویت وکلا و مشاوران

 

وکالت و مشاوره در سامانه هوشمند ساکور؛ برای مشاوران حقوقی مستلزم «داشتن پروانه وكالت دادگستری» و برای سایر مشاوران، مستلزم «فعالیت حرفه‌ای در زمینه مربوطه» می‌باشد.
1)    قبول عبارت «شرایط را مطالعه كرده و قبول دارم» به منزله بررسی تمام محتویات بخش مربوطه و پذیرش شرایط مندرج در این توافق‌نامه تلقی شده و همانند امضاء دست‌نویس آن، الزام‌آور خواهد بود.
2)    راهنمای استفاده از سامانه هوشمند ساکور و شرایط اشتراک کاربران، بخشی از قوانین سایت می‌باشد و تمامی مشاوران و کاربران، موظف به رعایت موارد مندرج در راهنما، شرایط اشتراک کاربران و همچنین قوانین مشاوره و وکالت می‌باشند.
3)    هر مشاور تنها می‌تواند یک پروفایل ایجاد کند. لذا در صورت ثبت نام مكرر، یكی از پروفایل‌ها بصورت تصادفی توسط مدیریت سامانه هوشمند ساکور حذف خواهد شد.
4)    درج عکس پروفایل برای مشاوران و وکلا اجباری بوده و استفاده از هرگونه تصویر دیگر (اعم از لوگوی تجاری، عکس افراد دیگر، نمادهای مذهبی و ...) و یا عکس‌های با پوشش کم و نامناسب، خلاف مقررات سامانه است و اینگونه تصاویر بدون اخطار قبلی، حذف و پروفایل وكیل/ مشاور غیرفعال خواهد شد.

 

مشاوره و پرداخت آنلاین

1)    مشاوره در این سامانه به منزله مشاوره در دفتر مجازی وكیل/ مشاور بوده و مسئولیت هرگونه سوء مشاوره و یا ورود خسارت به كاربران، بر عهده وکیل/ مشاور می‌باشد.
2)    وکلا و مشاوران موظفند پس از واریز حق‌المشاوره توسط کاربر؛ ظرف مدت حداکثر 2 ساعت، به سوال مطرح شده پاسخ دهند. در غیراینصورت وجه پرداختی به حساب اعتباری کاربر مسترد و سوال به وکیل/مشاور دیگر منتقل خواهد شد.
         •    نکته: حتی‌الامكان جهت اطلاع از طرح سوال و پاسخگویی به مشتری در مهلت تعیین شده، سرویس اطلاع‌رسانی خودكار را فعال نمایم.
         •    نکته: در صورت اعلام شکایت یا نارضایتی کاربر از پاسخ ارائه شده توسط وکیل/مشاور (درصورت تایید مدیریت سامانه) و یا به تشخیص مدیریت (درخصوص پایین بودن سطح کیفی پاسخ مشاور/وکیل)، وجه پرداختی به حساب کاربر مسترد و سوال به وکیل/مشاور دیگری منتقل خواهد شد.
         •    نکته: هرگونه تأخیر یا عدم پاسخگویی به سوالات در مهلت اعلام شده، مشمول بازپرداخت به نفع كاربر می‌باشد. چنانچه امتیاز اسناد پروفایل نشانگر نارضایتی و ارائه اطلاعات غیرواقعی باشد، به منزله لطمه به اعتبار سامانه تلقی شده و امكان قطع دسترسی یا حذف پروفایل وجود دارد.
3)    تغییرات حساب کاربری، عطف به ماسبق نمی‌شود و فقط برای مشاوره‌های آینده لحاظ خواهد شد.
4)    تمام قیمت‌ها در سامانه، به تومان می‌باشد.

 

موارد ممنوعه

•    توهین، لطمه به حیثیت دیگران، تمسخر، تهدید، ابراز تنفر، افترا یا اتهام نسبت به کاربران دیگر، مدیریت سامانه و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر.
•    درج مطالب اهانت‌آمیز در ارتباط با مذاهب، اقوام و نژادها یا باورهای معنوی دیگران و نوشتن توصیه‌های منفی و تخریب‌آمیز.
•    درج هرگونه مطلبی که ممنوعیت یا محدودیت قانونی داشته باشد. اعم از مطالب دارای حق کپی رایت، مطالب محرمانه دولتی یا نظامی، اسرار تجاری شرکت‌ها، اطلاعات خصوصی افراد، تبلیغ تروریسم، تبلیغ برای گروه‌ها یا مذاهبی که در ایران غیرقانونی شناخته می‌شوند.
•    ارسال هر نوع پیام سیاسی به کاربران دیگر برای تبلیغ یا تخریب یک حزب، کاندیدا یا جریان سیاسی.
•    تبلیغ هرگونه فعالیت تجاری غیرقانونی (به ویژه بازاریابی هرمی) و یا تبلیغ برای فروش کالاها یا خدماتی که از نظر قوانین ایران غیرمجاز محسوب می‌شوند.
•    هرگونه سوءاستفاده، ذخیره‌سازی و یا بازنشر تصاویر یا مشخصات یا اسناد کاربران یا وكلا/مشاوران دیگر یا مطالب منتشرشده در بخش‌های مختلف سامانه، در هر جای دیگری خارج از سامانه هوشمند ساکور.
•    تلاش برای نفوذ به سامانه و یا دسترسی به پروفایل کاربران دیگر و یا تخریب اطلاعات موجود در سامانه و هرگونه استفاده دیگر از سامانه به جز امکاناتی که به طور مشخص برای این منظور در سامانه در نظر گرفته شده است.

 

حیطه مسئولیت مدیران سامانه هوشمند ساکور

مدیران سامانه هوشمند ساکور تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی ایمن و متناسب با استانداردهای متعارف جهانی به کار گرفته و از بهترین امکانات موجود برای میزبانی و پشتیبانی اطلاعات استفاده می‌کنند. در عین حال، در مورد هرگونه ادعای خسارت ناشی از استفاده از این سامانه – اعم از اینکه ناشی از استفاده‌های متعارف باشد یا موارد اضطراری مانند وقفه در خدمات، هک شدن سامانه، از بین رفتن تمام یا بخشی از اطلاعات، قطع برخی از خدمات، یا بسته شدن سامانه - هیچگونه مسئولیت حقوقی نمی‌پذیرند.
سامانه هوشمند ساکور یک بستر ارتباطی است و مسئولیت فعالیت‌ها و مطالب منتشرشده در پروفایل‌ها یا بخش‌های دیگر سایت بر عهده کاربران منتشرکننده آن است و مدیران سامانه هیچ‌گونه مسئولیت حقوقی و یا اخلاقی در مقابل کاربران یا اشخاص ثالث، شرکت‌ها و یا سازمان‌ها یا مراجع قضایی درخصوص ارتباطات انجام شده یا مطالب نوشته شده توسط کاربران نمی‌پذیرند.

 

نحوه اطلاع‌رسانی

•    اطلاع رسانی كاركردی به منظور شناساندن وظیفه وكیل/مشاور و در حدی كه اطلاعات ضروری را به عموم برساند، مجاز می‌باشد. این اطلاع رسانی باید منطبق با واقعیت بوده، اسرار وكالتی/مشاوره‌ای را محترم شمرده و با نزاكت همراه باشد.
•    وکیل/مشاور تعهد می‌نماید از ارائه هرگونه مطالب و عناوین علمی و یا سمت‌های شغلی غیرواقعی خودداری نماید.
•    محتوای پروفایل وكیل/مشاور، باید به گونه‌ای باشد كه اسرار حرفه‌ای و نیز حیثیت و شرافت شغل وكالت/مشاوره را رعایت كند.
•    پروفایل اعضاء نباید هیچ آگهی تبلیغاتی یا محتوای ممنوعه داشته باشد و درج هرگونه مطلبی كه برخلاف شئونات شغلی یا ارجاع لینك به طرف آدرس‌های اینترنتی‌ای كه محتوای‌شان خلاف اصول ذاتی حرفه وكالت/مشاوره می‌باشد، مجاز نیست و از لینك نمودن سایت‌های غیرقانونی و دارای محتوای مجرمانه به سامانه، خودداری نماید.
•    وكیل/مشاور موظف است به گونه‌ای منظم لینك‌هایی كه در پروفایلش به طرف سایت‌های دیگر می‌دهد، بررسی نماید تا اگر محتوای سایت‌های ارجاعی تغییر یافته و محتوای ممنوعه در آنها یافت شود، آن لینك‌ها را حذف كند.
•    وكیل/مشاور موظف است جهت رعایت حقوق كاربران و اشخاص ثالث مشخصات خود را كامل و دقیق ارائه نموده و تعهد کند که تمام مشخصاتی که در پروفایل خود ارائه کرده است صحیح باشد. اطلاعات ضروری پروفایل خود را تكمیل نموده و از اسامی غیرواقعی، مستعار یا مخفف در پروفایل خود استفاده ننماید.
•    وكیل/مشاور می‌تواند به منظور جذب تعداد مشتریان بیشتر (برای خود) و به تبع آن افزایش سهم خود تا میزان 80% (باتوجه به ميزان رضايت‌مندى از نحوه پاسخگويى مشاور و بازای هر 100 امتیاز کسب شده، 5% افزایش سهم مشاور/وکیل)؛ آدرس پروفایل یا وبلاگ خود در سامانه هوشمند ساکور را مطابق نمونه (www.Succour.ir/drghavami) روی كاغذ سربرگ و یا كارت ویزیتش اعلام نماید.

 

تسویه حساب

•    ارائه تسویه منوط به تكمیل پروفایل و صحت شماره کارت بانكی (کارت بانکی بنام صاحب پروفایل) و رعایت مقررات سامانه خواهد بود و مشاور متعهد است تمام اطلاعات مربوط به پرداخت، از جمله شماره کارت اعتباری خود را بطور صحیح ارائه نماید.
•    پرداخت‌های مربوط به مشاوره، صرفاً از طریق درگاه بانكی سامانه هوشمند ساکور می‌باشد و در صورت فعالیت کارت به کارت؛ وکیل/مشاور موظف است حق مشاوره را به میزان دو برابر پرداخت نماید، در صورت مشاهده تخلف، دسترسی مشاور به حساب کاربری قطع خواهد شد.

 

حذف پروفایل یا قطع دسترسی

•    در صورت نقض مقررات یا عدم پاسخگویی بموقع به سوالات کاربران، امکان قطع دسترسی به پروفایل وجود دارد و چنانچه مجموع امتیازات یا نظرات كاربران نشانگر نارضایتی باشد، پروفایل مشاور با تشخیص مدیریت سامانه هوشمند ساکور برای همیشه حذف خواهد شد.
•    پروفایل‌هایی که با اسامی مخفف تشکیل شده باشند و یا مشخص شود حاوی اطلاعات نادرست و گمراه‌ کننده است؛ حذف خواهند شد.
•    اعضاء می‌توانند در هر زمان و از طریق تماس تلفنی با شماره 09120046045 و یا ارسال ایمیل به نشانی اینترنتی info@Succour.ir؛ اطلاعات خود را پاک نموده یا برای لغو اشتراک و حذف پروفایل‌های تكراری خود اقدام کنند.

 

ب- قوانین و شرایط عضویت كاربران


شارژ حساب کاربری، به معنای پرداخت حق‌المشاوره نمی‌باشد.

 

موارد تاخیر یا عدم پاسخگویی

1)    مسائل حقوقی و تجاری تخصصی بوده و احتمالا مشاور موردنظر شما در زمینه دیگری تخصص دارد. لذا در صورت عدم پاسخگویی یکی از مشاوران، سوال خود را برای مشاور دیگری مطرح نمایید.
2)    چنانچه پس از پرداخت حق المشاوره، ارائه پاسخ بیشتر از دو ساعت طول کشید؛ کاربر موظف است بلافاصله به مدیر سامانه اطلاع دهد. در چنین مواردی و به تشخیص مدیریت سامانه ساکور؛ سوال کاربر با همان هزینه قبلی به مشاور/ وکیل دیگر منتقل خواهد شد.


شرایط عمومی

1)     قبول عبارت «شرایط و مقررات را مطالعه كرده و قبول دارم» به منزله بررسی محتویات جعبه مقررات و پذیرش شرایط مندرج در این توافق‌نامه تلقی شده و برابر با امضاء دست‌نویس، الزام‌آور خواهد بود.
2)     استفاده از خدمات سامانه و حفظ اسرار كاربران، مستلزم ایجاد یک حساب کاربری برای اشتراك و استفاده از خدمات سامانه هوشمند ساکور است. برای این منظور، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات دقیق تماس (شامل: ایمیل، تلفن همراه، تلفن ثابت و یا ...) می‌باشد.

 

پرداخت حق عضویت و حق‌المشاوره

1)     این سامانه وابسته به هیچ‌یک از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی نبوده و از محل پرداخت حق‌المشاوره کاربران و حق عضویت وکلا و مشاوران، اداره و پشتیبانی می‌شود.
2)     حداقل متعارفی از پیش‌بینی‌ها جهت معرفی افراد متخصص و اطمینان از هویت مشاوران صورت گرفته است، با این وجود کاربر متعهد است:
3)     هرگونه پاسخ بی‌ربط و یا ناقص و یا عدم‌پاسخ، موجب مسئولیت وکیل/مشاور در مقابل مشتری می‌باشد و مشاور موظف به استرداد وجه می‌باشد.
4)     اعتبار حساب كاربری کاربر، صرفاً برای وکیل/مشاوره و هزینه سایر خدمات قابل استفاده بوده و امكان برداشت آن وجود ندارد.
5)     به منظور امنیت در پرداخت و جلوگیری از سرقت احتمالی اطلاعات حساب بانكی، کاربر متعهد است حتی‌الامكان از اعتبار ذخیره  داخل سامانه استفاده نماید.

 

مسئولیت مدیران

 

1)     سامانه هوشمند ساکور به منظور دسترسی آزاد کاربران اینترنتی به خدمات تجاری و حقوقی مشاوران و وکلای سطح کشور ایجاد شده است. تلاش مدیران سامانه صرفا محدود به فراهم آوردن بستر ارتباطی کارآمد جهت ارتباط موثر بین مشاوران تجاری و وکلای دادگستری با کاربران اینترنتی می‌باشد.
2)     چنانچه کاربر به دلیل مشکلات فنی یا فراموشی رمز عبور یا ... قادر به دسترسی به حساب یا اشتراك خود نباشید، امکان دسترسی به حساب کاربری توسط مدیران سامانه فراهم خواهد شد .
3)     اطلاعات تماس کاربران کاملاً محرمانه بوده و صرفاً جهت تماس‌های ضروری مشاور انتخابی با کاربر استفاده خواهد شود. اطلاعات مذکور و نیز سوابق مشاوره، تا مدت دو سال در حساب كاربری مشترك نگهداری و پس از آن حذف خواهد شد.
4)     نشانی ایمیل یا تلفن همراه کاربر برای کسانی قابل مشاهده خواهد بود که به آنها پیام شخصی بفرستد و در مواقع لزوم برای اطلاع‌رسانی در خصوص سامانه مورد استفاده خواهد بود. كاربر، اجازه ارسال پیام كوتاه به تلفن همراه و یا ایمیل هشدار، به منظور تسریع در مشاوره‌ها را می‌دهد.

 

موارد سلب مسئولیت

 

1)     مشاوره در این سامانه به منزله مشاوره در دفتر وكیل/مشاور می‌باشد و مسئولیت هرگونه سوء مشاوره و یا ورود خسارت یا استرداد وجه به كاربران، برعهده وکلا و مشاوران می‌باشد.
2)     هیچ‌گونه رابطه قراردادی بین كاربر و مدیران سایت وجود ندارد و مدیران سامانه هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در خصوص اطلاعات علمی و مهارتهای تجربی اعضا و یا وجوه پرداختی به وکلا/مشاوران ندارند.
3)     كاربر می‌پذیرد که اطلاعاتی كه در بخش مشاوره عمومی منتشر کرده است، برای تمام کاربران قابل مشاهده بوده  و از انتشار مشخصات در قسمت‌های عمومی پرهیز می‌نماید.

 

سایر شرایط


1)     در هنگام ایجاد اشتراك یا حساب كاربری، سیستم یك رمز عبور از شما می‌خواهد، این رمز عبور محرمانه بودن اطلاعات موجود در حساب كاربری شما را تضمین می‌نماید و انتقال آن به اشخاص دیگر غیرمجاز می‌باشد.
2)     کاربران موظفند سوالات را بصورت موردی مطرح نمایند و چنانچه ضمن درخواست مشاوره، چند سوال را مطرح کنند، پاسخگویی به حداکثر یک/سوم سوالات برای ایجاد فاکتور و دریافت حق‌المشاوره کافی است.
3)     این سامانه با مرورگرهای اینترنت اكسپلورر و فایرفاكس بهینه‌سازی‌شده و ایرادات احتمالی مربوط به استفاده از سایر مرورگرها، بر عهده كاربر می‌باشد.

 

این شرایط در هر زمان توسط مدیران سامانه ساکور قابل تغییر است. اثر حقوقی تغییرات، ناظر به آینده بوده و عطف بماسبق نخواهد شد.

 

 

 

مشاوره آماری

مشاوره تجاری

واژه نامه تخصصی

مشاوره حقوقی